de ce scriu?

By ellisutza

august 5, 2008

Category: abureli

2 Comments »

mi-am creat blogul initial pentru mine, pentru gandurile si ideile mele care imi treceam prin cap in momentul in care stateam in fata laptopului…nu reprezenta neaparat realitatea a ceea ce percep/gandesc/vreau sa fac….ci pur si simplu niste chestii ratacite…stateam intr-o zi si citeam posturile anterioare care mi se par pur si simplu penibile acum, posturi care la momentul respectiv insemnau ceva, iar acu mi se par unele chestii exagerate…scriu pentru a pierde vremea prin idei si scriu cand ma apasa o chestie si vreau sa o conturez printre randuri adunate la un loc fara rost…dupa aceea am dat link aurei si am adaugat-o in blogroll…ideile au continuat, am adunat 67 de posturi cu acesta in cateva luni, iar blogrollul s-a mai marit datorita persoanele care au continuat sa-mi citeasca posturile…nu am creat un blog perfect caci nu mi-am dorit asta, gandurile/sentimentele/dorintele sunt adunate la un loc fara logica…unele posturi sunt cu subinteles, altele fara inteles…..si tocmai de aceea nu inteleg de ce sunt persoane care continua sa le citeasca daca nu le plac…si mai ales sa-si dea cu parerea si sa-mi corecteze coerenta textelor…e ok, nu am cum sa creez chestii care sa placa la toata lumea, e logic asta, dar daca nu vrei sa enjoy it, don’t read it! aici fac referire la domnul „X” care isi „pierde” orezul din farfurie citit blogul meu…e aiurea cand cineva se baga, citeste si isi da cu parerea fara sa inteleaga substratul…ca sa fiu mai explicita, postul who need love nu reprezinta o conceptie proprie de-a mea, ci pur si simplu o adaptare/prezentare a unui videoclip de la Vama…deci probabil nu a inteles nimeni asta, dar io stiu ce scriu si stiu ca scriu pentru mine…iar daca altcineva vrea sa citeasca, e la libera alegere…ramane la aprecierea celorlalti si este valabil si pentru alte posturi, cum ar fi simplitatea , NU , feeling etc…sau semnificatia anumitor cifre despre care scriam la un moment dat… deci coerent sau nu, corect gramatical sau nu, placut la toti sau nu, asta e! aceasta e blogul meu, aburelile mele…aveti la dispozitie optiunea de a citi sau nu…

elis

2 Responses to “de ce scriu?”

  1. Si acum de nu mai scrii?
    Cand privesti lumea din ochii celorlalti tu umbli orb si te miri de ce te impiedici.

  2. Vezi ca x e o domnisoara. (x simbolizeaza o tipa, xy simbolizeaza un tip – u know, cromozomi)

    Anyway…romana cu Sandaluta, engleza… hm…

    Best of wishes,
    Toma

Lasă un comentariu